Tu ai plesni copilul cuiva?

13571303
Lumea este o junglă și nu mă învăț minte niciodată. Lumea din mall la fel. Credeam că mai există bun simț și educație măcar în niște limite impuse dacă nu de societate, măcar de moralitate. Ntz. Aici mă tot întreb ca proasta cine a fost de vină. Eu, că am pierdut un minut copilul din supraveghere sau tâmpita care l-a plesnit peste față fără nici o remușcare. Probabil că eu ar trebui de fapt să îl țin permanent de mână ca să nu se aleagă cu lovituri sau traume psihice. Despre ce este vorba? Să vă spun că Edy al meu care are 5 anișori are un obicei. Îi plac copiii mai mici sau de o vârstă cu el. Se duce și îi îmbrățișează sau îi mângâie pe cap. Așa e el, mai iubăreț, mai sociabil. S-a întâmplat ca fiind în mall să fiu atentă la alegerea unui cadou pentru cineva drag. Eu, sora lui Edy și vânzatoarea eram concentrate asupra acelui cadouaș. Edy făcea curse în spatele nostru, la un moment dat vine plângând că l-a certat o doamnă și mi-o arată, eu strig după cucoana înfofolită într-o blană imensă, care deja grăbea pașii, întrebând-o ce s-a întâmplat, aia reclamă din fugă că Edy i-a tras nepoata de păr. Edy plângea în hohote că a mângâiat-o pe fetiță pe cap. Jur pe ce vreți voi că Edy niciodată nu a lovit sau tras de păr vreun copil. E prea blând și fraier când vine vorba de alți copii, mai ales de cei mai mici decât el. Cucoana deja ieșise din mall și Edy îmi spune printre lacrimi că doamna l-a plesnit peste obraz. Se și vedea de altfel, era roșu. Nu se mai oprea din plâns. Vânzatoarea nu mai știa cum să îl îmbuneze,a găsit niște Skittles și îl ademenea dar lui numai de bomboane nu îi ardea. Era efectiv șocat că un străin l-a lovit. Că cineva poate lovi un copil. Eu, șocată și eu și deja plină de ciudă că nu mai am de unde să o iau pe Cruella să o tăvălesc cu tot cu blană până uită cum o cheamă. Pesemne răsfățata lu’ bunica reclamase că o atinsese băiețelul iar bunica, prea preocupată să se uite după cristale Swarovski sau după ce morții ei s-o fi uitat, a tras concluzia că Edy i-a tras ploada de păr. Și pac, plesnit copil de 5 ani, în spatele mamei care îl scăpase din vedere. Copilul meu și-a învățat lecția, să nu se mai îndepărteze nici doi pași de mine. Eu mi-am învățat lecția, să țin copilul aproape, departe de animale împăiate. Jegoasa pune liniștită capul pe pernă că și-a apărat eroic și victorios odrasla. Morala: nu mergeți la zoo, ci în mall. Acolo găsiți o varietate mult mai mare de specii și mult mai agresive. Mâine este ziua mea. Nu ies din casă, sau dacă ies, în nici un caz în mall. Mă gândeam să mergem la zoo să vadă și copilul meu cum ar trebui de fapt să se comporte animalele.

Lasă un comentariu