Nu te pune cu un copil de trei ani

babanebuna

Avem pe strada noastra o vecina foarte batrana.Femeia e turcoaica si isi cauta zi de zi chiar si noptile motanul care ii fuge de acasa ca sa isi faca nevoile prin curtile vecinilor.Inclusiv in curtea mea desi am montat si aparat cu ultrasunete impotriva patrupedelor.Pe motan il stiu demult,suntem dusmani aprigi,pe baba o stiu de putina vreme,cam de cand a inceput perioada de imperechere la pisici.Si tot de atunci am aflat si cum il cheama pe motan.Motanul Maleş.O auzi si zi si noapte: „Maleeeeeş! Maaaaaaleeeeeeş!”.Si nu ai cum sa nu pufnesti in ras.Intr-o seara eram prin gradina,m-am si speriat de ea.Ce vazusem eu era o aschimodie cocosata chiar pe langa gard.Il cauta pe Maleş.De la o vreme începusem chiar sa o compatimesc comparand-o cu o mama care isi cauta disperata copilul.Pana intr-o zi cand au venit copiii in bucatarie.Ala micu’ plangea.Il certase baba.Tipase la el in turcaleza ei de nu au inteles nimic copiii.O deranjase ca ala mic aruncase in drum,peste gard,o mica jucarie.Ea trecea pe acolo sa isi caute Maleşul.Si a tipat la copchil.Plecase baba pana sa vin eu in curte.Si l-am consolat pe ala mic,sa nu o ia in seama,ca e o baba nebuna.Astazi,la vreo doua saptamani dupa intamplarea asta,fii-mea imi povesteste ca a trecut iar baba pe langa gardul nostru.Mai intai se auzise „Maleeeeeş”apoi a aparut si ea.Si o pune naiba sa il salute pe fi-miu.Si pe un ton dulce ii zice „Buuna” lu’ asta micu’.Iar el o saluta corespunzator.” Buuna,baba nebuna!”

Lasă un răspuns

