Ce imi doresc de 8 martie

Garden statue of Mother and child modern

Am fost invitata sa descriu in cateva randuri ce imi doresc eu de 8 martie.Desigur ca as putea sa imi doresc o cina la restaurant sau bijuterii,flori,ciocolata ori un telefon nou.Insa imi doresc sa petrec o zi normala,frumoasa,daca e si insorita cu atat mai bine.Copiii sa imi fie sanatosi,pentru ca cea mai fericita m-am simtit atunci cand ei si-au revenit dupa cate o boala.Sa imi vina veseli de la scoala fara sa fi avut vreun conflict in ziua respectiva,pentru ca ce ii bucura pe ei ma bucura si pe mine,aproape la fel de mult,uneori chiar mai mult pe mine.Sa nu se mai certe intre ei si sa glumeasca,sa rada la ce perle mai scot  sau la ce boacane mai face ala mic.Sa ne strangem toti la cina si sa ne bucuram ca suntem o familie iar apoi sa ne cuibarim la un film sau la o poveste.Sa fiu de 8 martie la fel de frumoasa ca ei ,insa asta e imposibil pentru ca ei sunt atat de frumosi,ca niste poezii de primavara care au prins viata.Imi mai doresc sa am sufletul lor curat macar in aceasta zi si sa pot tresari ca ei la zborul unui gandacel sau la ivirea curcubeului intr-o balta.Si imi mai doresc sa fiu iubita neconditionat,nebuneste,ravasitor,,asa cum sunt ei iubiti de mine.

Lasă un răspuns

