Gasit medic de familie.Merit recompensa

funny21Am gasit un medic de familie dispus sa ne inscrie pe lista lui de pacienti.Aleluia! Nu e usor sa gasesti unul aproape de casa,sa nu aiba faima de criminal in serie si mai ales, dar mai ales, sa mai primeasca noi pacienti.Majoritatea se feresc de treaba asta,e ca si cum le-ai cere sa isi taie o mana,va zic ca asta e reactia.”Aaaa,nuuu,nuuu,nu mai inscriem”.Si asa dupa cateva telefoane ajungi sa te simti ca si cum ai cersi pe bulevard sau ai incerca sa muti Bucegii.Buuun.Gasit nenea doctor,tinerel,simpatic,aproape de casa,nu am stat nici macar la vestita coada trista.Intru si discutia a decurs destul de repede si frumos,a cascat ochii mari cand a auzit de trei copii,s-a mai uitat o data la mine ca si cum eram decupata din Guiness Book,apoi a inceput sa repete aceeasi intrebare,de fiecare data sub alta forma insa cu acelasi inteles.Daca ai mei copii sunt cu probleme de sanatate,daca au boli cronice.Sigur nu sunt bolnavi,nu?( in gandul meu,what the fuck? esti totusi medic,nu stai de stalp acolo in cabinet).L-am asigurat de cateva ori ca nu am probleme de sanatate cu copiii,ca mergem la doctor cand ne plictisim de lego si de Dragon City si atunci mergem doar sa vedem ce mai face doctorul si sa ne facem poza cu el pentru Instagram.Bine,lui i-am spus doar ca nu suntem de-aia bolnaviciosi.Uf,am trecut cu brio nivelul asta,la nivelul doi aduce vorba de vaccinuri.Mult controversatele vaccinuri la bebelusi si prescolari.Nu care cumva sunt vreuna de-aia nu e acord cu vaccinurile? Dar semnez daca nu sunt de acord?Si totusi,trebuie sa fiu de acord.Insa are el doua mamici care nu fac vaccinurile copiilor si il tin asa suspendat ,ca nu vor nici sa ii semneze ca sunt contra si nici nu vor sa intepe pruncii.L-am potolit repede,i-am zis ca ne uitam pe carnetul de vaccinuri si gasim noi o solutie,si ca ii semnez de o fi cazul,ca nu am venit sa ii fac probleme doar.End of interview,imi da documentele necesare de completat urmand sa ii aduc fisele noastre.Inainte sa ma ridic de pe scaun,ii zic: „Totusi,eu nu va garantez ca niciunul dintre ei nu o sa se imbolnaveasca vreodata!”

Lasă un răspuns

