Fetita din ploaie

Veneam de la scoala,cu fetele si cu Edy in carucior.Incepuse sa ploua, apoi  din ce in ce mai tare, ca am ajuns sa fugim.Edy tipa de fericire,ca na,prima lui ploaie care sa il ude pana la piele,Bianca il copia,Bubu tipa ca nu mai poate sa alerge,eu radeam de bucuria lor.Aproape de casa in parc cineva plangea de mama focului.O fetita.Era tare speriata.In parc nimeni,doar o femeie cu o umbrela pe o banca,statea nepasatoare.Am lasat copiii pe alee si m-am dus la ea.Ploua torential,eram fleasca toti.O astepta pe mama ei, de fapt pe un nenea pe care l-a trimis mami sa o ia si nenea nu mai venise.Fetita cu ghiozdan in spate,clasa a doua,imbracata mai saracut,plapanda.I-am cerut numarul de telefon al mamei ei,noroc ca il stia.Cand sun,femeia calma zice ca da,nu a mai putut domnul acela sa ajunga sa ia fetita,ca ea s-a dus pana la posta dar ploua prea tare si asteapta sa se mai potoleasca ploaia si apoi vine sa o ia.Am ramas perplexa.Intre timp ajunsesem la scara.I-am zis ca o gaseste la mine acasa,ca nu puteam lasa copilul singur in ploaie.Ma pregateam sa ii dau ceva de mancare cand ma suna.Trecusera vreo 15 minute timp in care fetita facuse cunostinta cu ai mei.Si imi spune ca sa o trimit in fata cofetariei,ca o asteapta acolo.Iar am ramas uimita.Doar ii spusesem blocul si scara.O intreb daca fetita stie sa ajunga la cofetarie si balmajeste ca da.I-am pus la repezeala niste covrigi,un mar,niste biscuiti in punga.Pentru ca imi paruse rau ca nu a apucat sa manance,pentru ca m-am gandit ca cine stie cand apuca azi sa manance cu o mama asa ametita de cap si pentru ca poate nu avea acasa si i-as fi facut o bucurie.I-am spus ca am vorbit cu mamica ei si o asteapta la cofetarie,am intebat-o si pe ea daca stie sa ajunga si a confirmat.Am trimis-o pe fetita mea sa o conduca pana jos la scara.Scara blocului fiind la cativa pasi de cofetarie.I-am zis fetitei ca daca mama ei nu e acolo sa se intoarca si sa ma strige sa ies la balcon.M-am luat cu treburile,am verificat telefonul.Primisem mesaj,de la mama ei,imi multumea mult.Concluziile le trageti voi.

girl_in_the_rain

Lasă un comentariu